Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je het antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je een andere vraag, opmerking, klacht of tip over onze producten of onze dienstverlening? Neem contact op met onze klantenservice. Contact opnemen kan via het contactformulier of stuur een e-mail naar hallo@catoos.nl.

De betalingen in onze webshop worden verzorgd door Mollie. Mollie zorgt ervoor dat jouw geld veilig van je bank naar ons gaat.

Wij geven regelmatig kortingscodes weg via social-media en onze nieuwsbrief. Heb je je al aangemeld op onze nieuwsbrief? 

Een kortingscode is niet altijd geldig voor álle artikelen op onze website. De voorwaarden en mogelijkheden voor gebruik verschillen per kortingscode. Lees altijd de actievoorwaarden of de mail waarin de kortingscode vermeld staat goed door.

Met een kortingscode ontvang je in de vorm van een percentage of vast bedrag korting op je aankoopbedrag. Deze korting wordt tijdens het afrekenen van het te betalen bedrag afgehaald. Kortingscodes worden vaak door ons weggegeven via social media of onze nieuwsbrief.

Met een kadobon kun je je bestelling deels of volledig betalen. Een kadobon is in tegenstelling tot een kortingscode een betaalmiddel.

Een ingeleverde kortingscode ontvang je niet retour als je je bestelling annuleert. Bij een kadobon is dit wel het geval.

In ‘Mijn Account’ vind je onder het kopje ‘bestellingen’ de meest recente informatie over je bestelling(en). Een bestelling kent een aantal statussen. We leggen ze even voor je uit:

In afwachting; Je hebt een bestelling geplaatst maar je betaling is nog niet (volledig) afgerond.
Betaald; Je bestelling is betaald.
Voldaan; Je bestelling heeft ons verlaten en is overgedragen aan onze pakketdienst.
Geannuleerd; Je bestelling is geannuleerd.

Je kunt op onze website eenvoudig zelf een adreswijziging doorgeven.

  •  Log in op je account.
  • Ga naar de optie ‘Bekijk adressen’.
  • Klik op ‘Wijzig’.
  • Pas je adres aan.
  • Klik op ‘Opslaan’ en je nieuwe adres wordt nu door ons gebruikt.

Plaats je direct daarna een bestelling, dan wordt het nieuwe adres aangehouden voor de bezorging tenzij je zelf een ander adres kiest bij het afrekenen.

Heb je net een bestelling geplaatst en wil je het verzendadres nog wijzigen? Neem dan contact met ons op via onze Klantenservice.

Je kunt helaas niet voor een andere bezorgdag kiezen. Als je wilt dat we je order op een later moment versturen, laat dan een opmerking achter in het opmerkingenveld of stuur ons een email of berichtje via onze social media kanalen. 

Je kunt je bestelling altijd annuleren zolang deze nog niet de status ‘voldaan’ heeft.

Neem contact met ons op via onze Klantenservice, vertel ons dat je je order wilt annuleren. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden.

Winkelwagen
Scroll naar top